IBO - Procedura Reklamacji

IBO - Procedura Reklamacji

Produkt proszę wysłać na serwis producenta IBO Dambat .
Firma IBO Dambat wysyła kuriera do domu klienta na swój koszt.

Odesłanie produktu bezpośrednio znacznie upraszcza i skraca czas załatwienia reklamacji
Proszę przedzwonić do firmy kurierskiej DPD i zamówić kuriera po odbiór pompy.
Tel do kuriera DPD : 22 577 55 55
Dane potrzebne podczas zamawiania kuriera na koszt odbiorcy :
Firma Dambat 
Nr.klienta : 81392
Adres : 
05-083 Feliksów ul. Słoneczna 99
lub 
05-083 Borzęcin Duży ul. Poprzeczna 8
Osoba kontaktowa : Mariola Michałowska
Do paczki proszę dołączyć kopię dowodu zakupu , kartę gwarancyjną oraz opis usterki i dane do odesłania pompy.
Pozdrawiam.

Zamów Rozmowę

Telefoniczną

- Oddzwonimy